18 Nisan 2015 Cumartesi

Ürün Tavsiyesi; Air OptiX Colors Renkli Numaralı Lensler

18 Nisan 2015 Cumartesi
Artık benim bile hatırlamakta zorluk çektiğim bir dönemden beri lens kullanıcısıyım. (10 yılı geçkin bir süredir) Bu zamana kadar kullanışından memnun olduğum ve renklerini doğal bulduğum lenslerimden neredeyse hiç vazgeçmemiştim. Ta ki son muayne olduğum özel doktorun bana uzun süre bilgisayar başında kalıyorsan ve kitap okuyorsan mutlaka denemelisin dediği Air Optix Colors ları deneyene kadar :)


 Açıkcası en başta renkleri konusunda çok tereddütlüydüm. Numune vs. deneme imkanım olmadığı için bu fazlasıyla riskli bir hareketti.  Yıllardır hep numaralı ve renkli lens kullanmış biri olarak renklerin doğal durmaması, gözümde sırıtması gibi ciddi endişelerim vardı. Fakat lensin vaad ettiği oksijen geçirgenliği ve neticesinde sağladığı konfor benim için her türlü riske değerdi :)


Numaram bir hayli yüksek olduğu için (-4,00) ve lensler yurtdışından ithal edildiğinden lenslerin elime ulaşması neredeyse 1 Ay kadar bir zaman aldı. Sanırım en negatif tarafı bu :) İlk olarak gümüş gri sipariş verdiğim için bu sürenin bu kadar uzun olduğunu tahmin ediyorum. Zira 2. ve 3. kutumu mavi renk olarak sipariş verdiğimden 2-3 hafta gibi daha kısa bir sürede elime ulaştı. Bu süreçte tüm siparişlerimi Atasun Optik üzerinden verdim.




 Çok uzun süredir lens markasını değiştimeyen benim için Air Optix'e geçmek bir anda ve çok kolay oldu :) sanırım kullandığımın 3.günüydü aman allahım süper televizyona bakıyorum, monitöre bakıyorum, kitap okuyorum ve hiç göz kuruluğum yok dediğim andan beri Air Optix renkli lens kullanıcısı oldum :) Eskiden lenslerimin beni bu kadar rahatsız ettiğinin farkında bile değildim. Daha konforlusunu bulabileceğimi tahmin etmezdim. Nasıl ki dışarıdan eve gelirgelmez rahatlamak için hemen kıyafetlerimi ve saatimi çıkarıyorsam, lensimi çıkarmak ve gözlüklerimi takmakta benim için o süreçte rahatlamak için yapmam gereken bir eylemdi. Ta ki yeni lenslerime kavuşana kadar :) Air Optix Color kullanım süresi dolana kadar kesinlikle gözlerime hiç bir şekilde rahatsızlık vermiyor. Renkleri de bir o kadar doğal görünümlü ve güzel.


Ürün vaad ettiği konforu oksijen geçirgenliğiyle mükemmel bir şekilde sağlıyor.
Air OptiX'in mevcut 9 renk seçeneğine göz atalım bakalım :) Bir süredir bu Alcon'un Renkli Numaralı Air OptiX Color lenslerini kullanan biri olarak şunu söyleyebilirim ki, lenslerin rengi katalogtaki renklerle neredeyse aynı :) Şu ana kadar Mavi ve Gümüş Grisi renklerini kullandım, ve iki renkte gayet doğal ve fotograftakilere benzer.


Parlak Mavi, Mavi, Gri, Gümüş Gri, Zümrüt Yeşili, Yeşil, Ela, Bal Rengi ve Kahverengi ile 9 renkten oluşan geniş bir yelpaze sunan AIR OPTIX COLORS kontak lensler; “3’ü 1 arada”teknolojisi ile doğal ve canlı bakışlara sahip olma imkanı sunuyor.
Silikon hidrojen yapısı ile lens içinden 6 kata kadar daha fazla oksijenin geçmesine izin vererek, gözlerin maksimum düzeyde nefes alabilmesine olanak sağlayan AIR OPTIX COLORS kontak lenslerin numaralı ve numarasız seçenekleri mevcut.


 Bir dahakine farklı bir renk denemek istiyorum ve kararsızımda :) Sizce hangi renk en güzeli???



Bu arada Air OptiX'in sitesinde bulunan (yukarıda da screen shotu yer alan) Color Studio'ya girerek, sitedeki mankenler üzerinde ya da kendi yükleyeceğiniz fotografınız üzerinde lenslerin renklerini denemenize imkan tanınıyor. 

                 
Color Studio uygulamasını ben çok sevdim. Göz boşluğunuza göre ayarlamaları yaptıktan sonra lensin gözünüzde nasıl duracağını test etme imkanınız oluyor. Aynı zamanda tek göz lensli tek göz doğal göz rengi olarak sağ ve sol kısımları birbirinden ayırabiliyorsunuz.

           
Ben Color Studio uygulamasını ilk siparişimi verdikten sonra keşfetmiştim fakat özellikle ilk kullanıcılar için çok faydalı olacağını düşündüğüm bir uygulama.

            

Markanın sunduğu 9 renkten 4'ü parlak seri olarak düşünülmüş. Bu renkler belirtilen normal renklerden daha canlı ve parlak. Gözlerim daha dikkat çekici dursun derseniz bu seriden tercih yapabilirsiniz :)

       
   
Bu defa üst resimdeki yeşili deneme ihtimalim yüksek :) Gerçi mankene hepsi o kadar yakışmış ki sıradan hepsini deneyesi geliyor insanın :)

       
Bu arada solüsyon konusunda da önerim kesinlikle Bio True. Batma, yanma vs. yapmıyor. Bu lens ve solüsyonun entegre kullanımını şiddetle tavsiye ediyorum :) Deneyenler geri bildirim yaparlarsa memnun olurum. Görüşmek üzere :)

        

14 yorum:

  1. Merhaba cemre hanım. ismim hüseyin. Değerli paylaşımınızla bize ufuk açtığınız için minnettarım . Bildiğimiz çevremizde çok sayıda marka ve çeşitte lensler var. Daha önce solotica kullanmistim. Şimdi bunu denemek istiyorum fakat kararsız kaldım. Sizce değer mi.. yani bir solotica kullanıcısı olarak bana da tavsiye eder misiniz.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hüseyin Bey, Solotica marka lens kullanmadım fakat farklı bir ürün arayışı içerisindeyseniz bu ürünü rahatlıkla tavsiye edebilirim. Ama solisyon kalitesi de lens kullanımını etkileyen en önemli faktörlerden biri bunu da unutmamak lazım. O konuda da şimdilik Bio True favorim.

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Kullandıktan sonra yorumunu paylasacağım

      Sil
  2. Teşekkür ederim. Ürünü kullandıktan sonra yorum atacağım

    YanıtlaSil
  3. Cemre Hanim ,"bu defa üst resimdeki yeşili deneme ihtimalim yüksek "dediğiniz (sondan 3. Resimdeki ) lensin rengi ne olarak geçiyor acaba ? Bir de bahsettiğiniz air optix lensler siyah kutuda gelenlerden değil mi ? Teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal yeşil ben kullandım acayip doğal ama cok yeşil değil tam renkli gözl olmak istiyorsanız almayın ama doğal elamsı bi yeşil arıyorsanız süper

      Sil
    2. tesekkür ederim cevap için .bugun lens sitesinden yeni seffaf lenslerimi sipariş etmiştimki airoptix green öneri olarak geldi . aylar önce burdan bakmıştım simdi siparis edince belki soruma cevap vardır diye yine baktım . elime ulasmalarını heyecanla bekliyorum (deniz)

      Sil
  4. İki farklı yeşili var biri düz biri zümrüt yeşil. Yorum yapanların aslında bu farkı yazmaları gerek çünkü düz yeşil pek belli olmuyor. Hatta pure hazel yani ela, düz yeşilden daha fazla belli her ikisini de kullandım kahve gözlü biri olarak. Bu yüzden zümrüt yeşilini denemek istiyorum ama onun hakkında herhangi bir yoruma denk gelmedim maalesef. Siz ne diyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverengi gözlüyüm ve şuan zümrüt yeşili kullanıyorum. Oldukça rahat ve konforlu. Gayet doğal duruyor gözde.

      Sil
  5. Evet bahsedilen renkler siyah minik bir kutuda geliyor. Sondan 3. renk normal "green" olarak geçen renk. Ve evet denedim :) Son 4 pakettir bu rengi kullanıyorum. Çok doğal durduğunu düşünüyorum, aldığım tepkilerde o yönde. İlerleyen günlerde kendi gözümdeki halini de posta ekleyebilirim belki :) Zümrüt yeşili biraz daha idaalı ve belirgin, ben kendi ten rengime yakıştıramadım pek. Aslında beyaz tenliyim de ama saçlarımın uçları sarı ombre olduğu için göz yemyeşil saç sapsarı çok abartı geldi bana :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar bu lenslerle uyuyabiliyor muyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir lensle uyumanız tavsiye edilmez ama gözümde unutup uyudum bir şey olmadı diyen çok. Ben de uyudum bazen sorun olmadı ama herkesin gözünün nemi, yapısı farklı bende problem olmadı sizde sıkıntı yaratabilir.

      Sil
  7. Merhabalar bu lenslerle uyuyabiliyor muyuz ?

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben sterling gray ve blue arasında kaldım gözlerim açık kahverengi siz ikisinide kullanmışsınız bir de haresizini düşünüyorum sizce?

    YanıtlaSil