16 Aralık 2014 Salı

5 Dakikada Yandan Örgülü Topuz Modeli

16 Aralık 2014 Salı
Evet bir süredir bloga uğramaz oldum farkındayım :( Mezuniyet sonrası iş güç biraz yıprattı, haliyle eskisi kadar boş vaktim yok. Ama özlemişim. Geri dönme zamanı geldi sanırım :)


Çok pratik bir saç modeli, ofis best friendim üzerinde uyguladım :D 5 dakikalık kullanışlı bir model.Ben biraz aceleyle yaptığım için pek düzgün olmadı, fakat normal koşullar altında sprey vs. ve tel tokayla (yokluktan tel toka yerine mandal toka kullandım :) ) çok daha güzel versiyonu yapılabilir. 
Yandan yarısına kadar balıksırtı ördüğümüz saçın geri kalan kısmını atkuyruğunun çevresine dolayıp, atkuyruğunu da kendi çevresinde döndürerek oluşan halkanın içinden geçirerek tutturuyoruz. 


Fikir olarak model budur :) Pek anlatamadım ama görseller bir şeyler ifade etmiştir sanıyorum :) Simgeciğime de modelliği için çookk teşekkür ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder