11 Temmuz 2014 Cuma

Evde Uygulanabilir Kolay Oje Modelleri~Nail Art Vol.8

11 Temmuz 2014 Cuma
Evet yine bir nail art denemesi ile burdayım :) Neyse ki bu aralar fazlasıyla boş vaktim var, o nedenle bloga  biraz daha vakit ayırayım diyorum :) Bu ojeler cecile in yeni koleksiyonundan sanırım tam emin olmamakla birlikte geçen gün migrosta kurulan yeni cecile oje standından aldım. Artık oje almasam diyorum ama kendime laf dinletemiyorum :( Farketmeden aaa ne güzel renkmiş bu diyerek evde olan bir ojeyi alıp gelmişliğim az değil yani :D


Aşağıda görmüş olduğunuz iki renk +flormar beyaz ojeyi kullandım. Noktalar için ise eesense in son zamanlarda çıkarmış olduğu koleksiyonunda yer alan dot peni kullandım. Ona görseliyle birlikte başka bir oje yazısında değinmeyi düşünüyorum :) Dot peni olmayanlar noktayı nasıl yapacağız diye üzülmesinler, daha önceki yazılarımda bahsetmiş olduğum Nail Art Vol.1 yazımda ki yöntemi kullanabilirsiniz :)


Burada önemli olan nokta şu ki beyaz ojeyi sürdükten sonra ojenin kurumuş olduğundan tamamıyla emin olmadan dot pen ile hiç bir şekilde müdahale etmiyoruz aksi taktirde ojeler birbirine bulaşarak iğrenç bir hale geliyor benden söylemesi :)


Cecile ojeleri de fırçasının ince olup sürümü biraz zorlaştırması dışında beğendim diyebilirim.Kalıcılığında abartı bir taraf yok ama idare eder boyutta.Sally Hansen lar gibi bir günlük ojelerden değil yani :P


Renkler ve desen bence fena durmadı farklı kombinasyonları da denenebilir diye düşünmekteyim :)
Görsel sayısını biraz abartmış olabilirim fakat aralarında bir türlü seçim yapamadım :) 


En üst resimde kullanmış olduğum Edip Cansever'in "Oteller Kenti"  şiir kitabı da yine benim hastası olduğum ilk baskı koleksiyonumdan :) 


Bir Nail Art yazısının daha sonuna geldik :) Artık blogda yavaştan kalsik haline gelen bir sonraki Nail Art Vol. Bilmemkaç yazısında görüşmek üzere diyerek kapanışı yapayım :P



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder