23 Mart 2014 Pazar

Evde Kolayca Yapılabilecek Oje Modelleri (Nail Art) Vol.7 :)

23 Mart 2014 Pazar
Bu da yine yeniden can sıkıntısından türemiş bir desen olarak blogun tozlu sayfalarında yerini alsın bakalım :)
Mavi oje Alix Avien 310 numara. Fakat bu ojede şöyle bir durum var, genel özeliği mi yoksa bu numuneye has bir şey mi bilemiyorum, oje de acayip bir koku var ki dayanılır gibi değil :) Beyaz olan flormarın matte beyaz ojesi (bu ojeyide neden aldım hiç bilmiyorum hiç tarzım da değil oysa ki :) ) bu ojeyi de sadece bu amaçlarla kullanıyorum. Vasıfsız bir oje yani :)


Kırmızı detayları da flormarın nail art serisi ince uçlu ojesi ile yaptım onun da numarası NA06 hafif nar çiçeği rengine kaçan bir kırmızı. 


Fotograflarda da çookkk değerli kitaplarımdan birini görmektesiniz :) Çünkü kendisi ilk baskı kitaplarımdan ve yine çoookk sevdiğim bir şahsa ait. İlk baskı takıntılı bir insanım evet ;)


Haziran 1988 baskısı olan kitap Özlem yayınevinden çıkmış. İçerisin de gördüğünüz gibi karikatürler var. 


Ben bu kitabın kapak tasarımını çok seviyorum nedense :) Aslında ilk baskı takıntım da biraz buradan geliyor. O kitaba layık görülen ve basılan ilk kapak tasarımına ayrı bir bakışım oluyor :) Gerçi bu kitabın şu anki baskısında da ilk baskı tasarımına bağlı kalınmış. Ufak tefek farklılıklar var sadece.(Can Yücelin fotografı eklenmiş fln.)


Kitabın arka kapağını da çekseymişim keşke, zira arka kısmı ön kısımda yer alan kartpostalın arkası şeklinde tasarlanmış. Kapak tasarımı ve  sayfa düzenlemesi Mehmet Ulusele aitmiş.
Kaşla göz arasında kitap tanıtımı yaptım, iyi oldu iyi :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder