19 Ekim 2013 Cumartesi

Mlife'ın Yeni Çıkan Atıştırmalıkları :)

19 Ekim 2013 Cumartesi
Mlife'ın sabah ve akşam öğünü seçenekleriyle piyasaya çıkan atıştırmalık kuru yemişlerini migros alışverişim sırasında keşfettim. Bu görmüş olduğunuz akşam öğünü olarak piyasaya sunulan 180kcal olan organik kuruyemiş paketi.
Paketin içerisinde soyulmuş anteo fıstığı, taze fındık ve kuru üzüm var.Özellikle ofis çalışanları için başarılı bir ürün olduğunu düşünüyorum.Sabah için hazırlanan paketin içeriği ve kalorisi farklı. O versiyonu içerisinde dut kurusu vb.kuruyemiş seçenekleri sunulmuştu.
Açlık hissini başarılı bir şekilde bastırıyor.Bana göre şu an için tek olumsuz tarafı fiyatı :) 
2tl fiyatı 40gr lık bir ürün için fazla bulduğumu söylemeliyim.Diğer taraftan seçenek oluşturması, pratikliği ve sağlıklı bir ara öğün olması tavsiye sebebi :) 

1 yorum:

  1. Ben de sabah ve öğlen için olan kuruyemişleri denedim fakat akşamı hiç almamıştım. Daha çok işteyken yediğim için alıyorum :) karışım çeşitleri güzel ve lezzetli ama senin de dediğin gibi fiyatı biraz fazla Cemrecim :/ Kuruyemiş seviyorsan, Peyman Dorleo'nun Natura mix'ini tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil