6 Ekim 2013 Pazar

Bunu da Yapmışlar; Hot-Dog Yapma Makinesi :)

6 Ekim 2013 Pazar
Merhaba,bugün sizlere yeni keşfettiğim,pratik ve güzel bir üründen bahsetmek istiyorum :) Her ne kadar fast food sevmesem de evde hazırlanan snack lere bayılıyorum :) Makine hakikaten çok pratik sol tarafta gördüğünüz haznenin alt kısmına bir miktar su koyuyorsunuz,bu su buhar oluşturarak üst hazneye yerleştrilen sosisleri haşlıyor,diğer bir taraftan sağ tarftaki rezistansın üzerine yerleştirilen ekmekte ısınıyor.


Sosisler haşlandıktan sonra ekmeği rezistansın üzerinden çıkararak ekmeğin ortasındaki boşluğa ketçap,mayonez,hardal ve küçük küpler halinde doğranmış kornişondan koyuyoruz ve son olarak sosisi yerleştiriyoruz.Tabii ki de afiyetle yiyoruz :) Makinede aynı zamanda yumurta da pişirilebilmekte :)

4 yorum:

  1. çok ilginç bir elektrikli eşya :)) ilk defa gördüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,ben de görünce çok şaşırmıştım ev için olanını grömemiştim çünkü :)

      Sil
  2. Yok artik ya cok ilginc :) belki de uzun suredir vardir da sosis sevmedigim icin ilgimi cekmemistir :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş gereçekten :) :)

    YanıtlaSil