27 Mayıs 2013 Pazartesi

Çocukken Yediğimiz PEZ Yenilenmiş :)

27 Mayıs 2013 Pazartesi
Hatırlayanlarınız muhakkak vardır kutunun üzerindeki kareli PEZ yazısından bu şekeri, ben küçükken çok yerdim bi Tip Topu,sulugöz sakızı birde bunu :) 
 Geçen markete gittiğimde denk geldim hemen aldım,kutusunu yenilemişler hello kitty koymuşlar, şekerini de kalp şeklinde pembe beyaz yapmışlar.Çok güzel pembiş kutudaki bu şekerin cazibesine ben bile dayanamadım çocuklar ne yapsın :) Kutu tasarımı çok başarılı olmuş bence insanın alası geliyor :)
Açıkcası artık şekerle pek aram yok o yüzden tadı bana pek çekici gelmedi ama çocukluğumda olsaydı deli gibi yerdim eminim :)
Çocukluğundan bu şekeri hatırlayanlar var mı yoksa ben tekmiyim :D

1 yorum:

  1. Ben de şuan yiyorum bundan, uzun zamandır canım çekmemişti görünce anılarım depreşti :) bundan sonra da küçük pez lerden aldım bidaha gittiğimde kutularından da alıp içine koyucam buarada yaşım 25 *-* :D

    YanıtlaSil