8 Nisan 2013 Pazartesi

ÖSYM'nin Sınavla İmtihanı:ÖSYM Box :)

8 Nisan 2013 Pazartesi
Pazar günün YDS'ye giren ev arkadaşımla birlikte sınava girenlere verilen ÖSYM Box bu yıl kalitesiyle göz doldurdu adeta :)



Tecrübe ve gözlemlerimiz sonucu bu yıl dandik beyaz,iz bırakan silginin yerini piyasadaki en iyi silgilerden biri olan Faber Castel'in mavi sınav silgisi almış.
Kaliteli plastik kutu da yine bu seneki değişimler arasında.Kalemin üzerindeki "Emeğiniz emanetimizdir" yazısı bana göre çok manidar.Özellikle de yıllardır sınavlarda yaşanan rezilliklerden sonra (o rezillikleri bilenler bilir zaten ösym de bilir o nedenle detaya girmeye gerek yok bence)

 
Yine de gelecek sene için ÖSYM'ye seslenmek istiyorum.Şu sahte mesajlar verdiğiniz kalemleri bırakın da güzel bir uçlu kalem koyun şu kutuya.İnsanlar rahat rahat çözsün sorularını.

1 yorum:

  1. box mox istemiyorum ben, sadece adil bir sınav ve eğitim sistemi istiyorum. İnsanları bu sınavlar yüzünde koyuna çeviriyolar. Hem ben elimin alışkın olduğu kendi uçlu kalemimle girmek isterim ki sınava. Tamam kopya çekilmesini engellemek için yapmışlar belki ama ben kendi kalemimi isterim işte.

    YanıtlaSil