31 Ocak 2013 Perşembe

Site İncelemesi "İndirimlr.com" & 14 Şubat Sevgililer Günü Fırsatı :)

31 Ocak 2013 Perşembe
Herkese merhaba,İndirimlr.com'u şu sıralar eminim ki bir çoğunuz duymuşsunuzdur.Son bir ay içerisinde bir kaç yerde denk geldim bende, bu sayede de siteye girip inceleme fırsatı buldum.
Bana göre bu sitenin en olumlu yönü farklı online alışveriş sitelerini bir arada bulabilmek ve kampanyalarından haberdar olmak.Daha önce bu tarz bir kaç siteye denk gelmiştim, fakat burada diğer sitelerden farklı olarak, elektronik giyim vb.farklı katagorileri bulmak mümkün.Diğer bir artısı ise kargo bedava,indirim çeki vb. kampanyaları da beraberinde size sunabilmesi.
Fotografta da sitenin sayfa tasarımını görüyorsunuz (fotograf screen shot olarak alındı).Tasarım açısından incelersek,görsel açıdan geliştirilebilir diye düşünüyorum,çünkü görsel açıdan biraz sıradan fakat kullanım açısından kullanıcı dostu,yani aradağınız her hangi bir bilgiye kolayca ulaşabiliyordunuz, önemli olanda bu sanırım,amaca yönelik olması :)


Son olarakta hazır 14 şubat yaklaşırken sizlere bir öneri yapabilirim diye düşündüm,eğer sevgiliniz çikolata ,şeker seven biri ise sitedeki %30' luk bonnyfood sevgililer günü özel indirim kuponunu kullanarak 14 şubatta  sevgilinize güzel bir sürpriz yapabilirsiniz :)

http://www.indirimlr.com/indirim-kuponu/bonnyfood/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder