26 Ocak 2013 Cumartesi

Maria Menounos'un Şıklığı :)

26 Ocak 2013 Cumartesi
Maria Menounos'un bu fotografını Style Watch'un ocak sayısından çektim fakat baktım ki o haliyle kıyafet yeterince göze çarpmıyor bende photoshopta arka plana maldivlerden bir görüntü koydum :P Pek fazla efekt vermeye gerek duymadım idare etsin yeter :)
Ben bu kıyafeti, rengi ve tasarımıyla çok beğendim. Takı seçimi biraz daha farklı olabilirmiş ama yinede bir hayli şık :)
Maria Menounos.(Yunanca:Μαρία Μενούνος).(d.8 Haziran 1978). Yunan-Amerikalı aktris, gazeteci ve sunucu. 1995 yılında Miss Massachusetts Teen USA güzellik yarışmasını kazanarak Bayan Massachusetts unvanı aldı. Yunanistan'ın başkenti Atina'da gerçekleştirilen 2006 Eurovision Şarkı Yarışması'nda Sakis Rouvas ile birlikte sunuculuk yapmıştır. (vikipedia'dan alıntıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder