6 Ocak 2013 Pazar

Çekilişim Sonuçlandı :)

6 Ocak 2013 Pazar


Evet arkadaşlar dün gece saat 00.00 itibari ile sonuçlanan çekilişimi bugün katılımları tekrar tekrar kontrol ettikten sonra yapabildim.Bir kaç geçersiz katılımı eledikten sonra kalanlar arasından klasik yöntemle yaptığım çekilişin kazananı belli oldu.İtiraf etmeliyim ki ilk çekilişim olduğu için ben bir hayli heycanlıydım ve her hangi bir hata yapmamak ve kimsenin hakkını yememek için defalarca kontrol ettikten sonra kazanan isimmmmm Birfincan Kahve blogunun sahibi oldu :) Kendisine hemen mail atıp sonucu bildiriyorum, şayet her hangi bir aksilik yaşarsak diye birde yedek talihli belirledim.En geç bir hafta içinde dönüş yapmaza yedek tahliliye gidecek hediyeler.
Not: Çekilişin videosunu çektim fakat şu an bir sorundan dolayı yükleyemedim bloga.En yakın zamanda koyacağım onuda kimsenin aklı kalmasın diye arkadaşlar merak etmeyin :)

3 yorum:

  1. ayy çok mutlu oldummm, ilk defa çekiliş kazanıyorum :) Adresimi gönderdim canım :)

    YanıtlaSil
  2. Dediğim gibi umarım bu yılı hep böyle şanslı geçirirsin,mutlu günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. o kumbarayı kazanamadığıma inanamıyorum :/

    YanıtlaSil