31 Aralık 2012 Pazartesi

New Year Wish List :)

31 Aralık 2012 Pazartesi
Evet yılın son günü yeni yıldan beklentileri yazmak için ideal bir zaman bence :)Hazır sevgili Merve de beni bu konuda mimlemişken,yazmamak olmazdı:)

İlk madde hiç değişmez zaten, bolca sağlık mutluluk kendim ve tüm sevdiklerim için. (Aslında herkes için isteyebilirim bunu, herkes sağlıklı ve mutlu olsun bu yeni yılda :))


İnsanlar daha duyalı ve sevgi dolu olsun,herkes birbirine hep iyilik yapsın.Ne de güzel olur.



Bütün kötülükler,kötüler yok olsun.Üzücü üçüncü sayfa haberleri olmaz böylece:( 


Açlık ve sefalet olmasın tüm dünya için diliyorum bunu. 


Sevdiklerimle daha çok vakit geçirmek istiyorum bu yıl,geçen yıl bu açıdan çok verimsizdi:(

Galatasaray için çook iyi bir yıl olsun,tüm şampiyonluklar,kupalar bizim olsun:) 


Yeni yılda çok çokk gezebilmeyi diliyorum:)(Özellikle bir Asya ülkesine gidebilmeyi çok isterim,yurtiçi olarakta İstanbul'a,Kapadokya'ya,Mardin'e ve Karadeniz taraflarına gitmek istiyorum bu yıl :) 





Kendime daha çok zaman ayırabilmeyi diliyorum bu yıl,geçtiğimiz yıl koşuşturma içinde geçti çünkü. 


Notlarım biraz daha yükselse pekte iyi olur :)

Sağlıklı beslenmek isityorum.Kolayı bırakmak,daha az kahve içmek ve spor yapabilmek.


Buna bağlı olarakta bi 5-6 kilo da versem tadından yenmez :) 


  1. Ve son olarak bloguma daha çok vakit ayırabilmeyi ve bolca post girebilmeyi ümit ediyorum bu yıl :)



Maddi isteklere gelecek olursak;

Piyango da yeterli bir miktarda ikramiye bana çıksın istiyorum :)) böylece maddi isteklerimin hepsine sahip olabilirim :)


Yeni bir laptop ve telefon istiyorum :) (istemem sahip olacağım anlamına gelmez gerçi :)





Boticelli'nin Venüs'ün doğuşu tablosunun 1500 veya 2000 parçalık puzzle ını almak istiyorum,yapıp çerçeveletip odama asmak için:) 


Almak istediğim kitapların büyük bir çoğunluğunu alabilmek isitiyorum. 


Anneme çok güzel bir hediye almak istiyorum (şu an ne olduğunu bilmesem de:))


Masa lambama ampul almam lazım hep unutuyorum,oda bu yıla kaldı :)



Dün itibari ile bir ayakkabı beğendim, kesinlikle onu almak istiyorum bu yıl :)




Bir tane korkunç sesler çıkarıp, beni sabahları uyandırabilecek ve kolay kolay bozulmayacak bir çalar saat istiyorum :)




Not: Şöyle bir bakınca maddi isteklerimin ilk iki maddesi dışındakiler pekte mütevaziymiş dedim :) Napalım güncel istekler bunlar:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder