24 Kasım 2012 Cumartesi

Yardım Lütfen, Kinder Sürpriz Şirinler Koleksiyonu

24 Kasım 2012 Cumartesi
Arkadaşlar merhaba,benim için çok önemli bir konu hakkında sizden yardım istiyorum. Uzun zamandır kinder  minyatür oyuncak koleksiyonu yapmaktayım, fakat son seri olan şirinler koleksiyonumu bir türlü tamamlayamadım. Aylardır şirin babanın peşinde koşuyorum. Gördüğünüz gibi benim şirinler köyümde nüfus planlaması falan kalmadı, tek eksiğim şirin baba bu yüzden elinde şirin babası olup bana gönderebilecek varsa    çoookkk mutlu olurum. Elimde fazladan olan şirinlerden her hangi biri ya da bir kaçı ile de takas edebilirim, yeter ki bir şirin babam olsun köyünün başında dursun :)



105 yorum:

  1. Bunlar çoook tatlıymışş, benim haberim bile yok kinderden şirin çıktığından, alıcam ama bende, şirin baba çıkarsa da söz göndericem sana :)

    YanıtlaSil
  2. Saol canım ya gördüğün gibi çok çaresizim :)Bide şimdi yeni koleksiyon çıktı piyasaya buradaki marketlerde şirinler seriside bulamaz oldum o yüzden bir panik şirin baba arayışındayım :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar..yaklaşık 12 senedir kinder koleksiyonu yapmaktayım..kinderin hand painted denilen bu serilerinin(şirinler gibi) koleksiyonunu yapmaktayım..bende şirin baba oldukça fazla mevcut kaç adet ihtiyacınız var ise gönderebilirim.Şuanda Türkiyede yeni seriler piyasaya sürüldü onun için şirinler serisini marketten bulmak çok zor.hatta mümkün diil.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben şirinler 1 serisini tamamlamaya çalışıyorum üç eksiğim var gargamel gözlüklü şirin ve şaşkın yardımcı olabilir misiniz?

      Sil
    2. Anlaşılan büyük bir koleksiyoncusunuz☺️
      Bende 2005 te piyasaya sürülen oyuncakları arıyorum eğer sizde fazladan oyuncaklar varsa yardımcı olabilir misiniz

      Sil
  4. Buradan yardım arayışıma cevap verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum öncelikle.Bana koleksiyonumu tamalamam için 1 adet yeterli.
    cemre.ile.hertelden@gmail.com adresine mail atabilirseniz oradan iletişim kurabiliriz.Şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baya eskiymiş msj tarihiniz ama bnde şirin baba var 1. dönemden arıyorsanız hala? bnde 2. dönem gözlüklü ve huysuz ararken sizi buldum:) halada arıorumm :D

      Sil
    2. İki serimi de tamamladım çok teşekkür ederim yine de :) Benim elimde mevcut değil malesef blogu sık sık takip edin eminim size yardImcı olacak arkadaşlar çıkacaktır :)

      Sil
  5. bendede bol sayıda şaşkın uykucu güçlü şirinbaba var.değişmek isteyenler mailden bana ulaşabilir.minyatur arabalar ve kutup hayvanlarıylada olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Bende koleksiyon yapıyorum. Elinizde hala şirin baba ve şaşkın varsa yadımcı olabilir misiniz?

      Sil
    2. merhaba bende şirinler koleksiyonu yapıyorum elimde araba panda vs şeyler var şirinler 1 ile takas yapmak isterseniz iletişim kurabilirmiyiz alppalas@gmail.com

      Sil
    3. merhaba bende şirinler koleksiyonu yapıyorum elimde araba panda vs şeyler var bana şirinler 1 kolleksiyonu lazım takas yapmak isterseniz alppalas@gmail.com adresim

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. merhaba elinizde hala uykucu şirin varmı? varsa benimle iletişime geçebilirmisiniz lütfen didemyaskut@gmail.com kutup hayvanları ve ikinci seri şirinlerden bolca var elimde..

      Sil
    7. merhaba şaşkın şirin var mı hala acaba?

      Sil
  6. mail adresim anrisam@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Bende de Şirine eksik elinde olan varsa üstüne para bile verebilirim =)))

    YanıtlaSil
  8. şirinesi olan varmı? değişim yapalım. mail adresim lazeburitermoni@mynet.com

    YanıtlaSil
  9. şirin babaya ulaşabildin mi cemrecim?

    YanıtlaSil
  10. Yok tatlım ya umut veren çok ama henüz ortada yok şirin baba falan.

    YanıtlaSil
  11. hala arıyor musun bilmiyorum ama mail attım :)
    ilgilenirsen haberleşelim :)

    YanıtlaSil
  12. Selam gargamel hala fazladan duruyor mu?

    YanıtlaSil
  13. Malesef hayır.son gargameli merveye yolladım:)

    YanıtlaSil
  14. Yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ederim,sonunda merve sayesinde serimi tamamladım :)Fakat bir arkadaşım için hala şakın,uykucu ve güçlü şirin aramaktayız sadece bebek şirin ile takas edebiliriz,ama hediye etmek isteyenlerden de kargo ödemesi bize ait olmak koşuluyla seve seve hediye kabul edebiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Cemre. Bana da yardımcı olabilir misiniz? Şirin baba , şaşkın şirin , gözlüklü şirin eksik. Elimde güçlü ve bebek şirin fazla var. Şimdiden teşekkürler.

      Sil
    2. Cemre hanım merhaba blogunuza deli gibi şirinleri nasıl bularım die ararken ulaştım sırf bu iş için grup kurmayı düşünüodum son çare:) o nedenle kime cewap yazsam şaşırdım elimden geldiğince herkese yardımcı olamak isterim :) takas şart değil 2 3 tane olanları hediede yollayabilirim yeterki seriler tamamlansn;) bndede ikinci seriden hackus vexy ve gargamel bol miktarda var 1i dende şirin baba var ancak özel sebeplerden benmde ilk seriden uykucum eksildi:( yeni seridende hala arayışlarım dewam etmekle birlikte gözlüklü ve huysuzum eksik sizlerinde bna yardımlarınız olursa cok sevinirim tabii mailim didemyaskut@gmail.com şimdiden teşekkürlerr tüm arkadaşlara

      Sil
  15. güçlü şirin ile bebek şirini takas edebilirz hala istiyorsanız olurmu? bende birtek o eksik

    YanıtlaSil
  16. benim için uygun eğer mail yoluyla iletişime geçerseniz takas yapabiliriz.
    cemre.ile.hertelden@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. güçlü şirin ile bebek şirin takası teklifin hala geçerliyse mail attım sana oradan ulaşabilirisin bana biraz geç oldu ama giremedim internete.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba,

    Elimde fazladan bebek şirin var. İhtiyacı olan varsa şirin Baba, Güçlü, Bilgin ile takas edebilirim... Ayrıca isteyen olursa elimde minyatür araba ve kutup hayvanlarından da var...
    e-mail:outcast1881@yahoo.co.uk

    YanıtlaSil
  19. bende bebek şirin yok uykucu ve gözlüklü şirin ile takas yapmak istiyorum lütfen bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala ihtiyacınız var mı bilmiyorum ama güçlü şirinle bebek şirini takas yapabiliriz.

      Sil
  20. Merhaba Arzu,

    Bebek sirini gözlüklü ile takas yapabilirim. Google+ ta beni ekleyebilrsin ya da yukaridaki mail adresime yazabilirsin.

    YanıtlaSil
  21. Bana en acilinden sakar şirin lazım. Hani şu iki eliyle şapkasını tutan... Seriyi tamamlamıyorum çok daha özel sebeplerden dolayı bulmam lazım ve en geç yarın elimde olması lazım... :(

    YanıtlaSil
  22. Sakar şirin bende de yok fazladan ,buradan görüp yardım eden olabilir mail adresi bırakırsanız fakat size de acil lazımmış.üzgünüm yardımcı olamadığım için :(

    YanıtlaSil
  23. kinder süpriz yumurtalarinin koleksyonunu yapan arkadaslara yurtdisindan yardimci olmaya calisabilirim. yasinozer@gmail.com adresinden bana ulasabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar! Ben kinderin sirinlerini de spongebob serisini de tamamladim cok sukur :) Kinder degil ama mcdonalds serisinden sakaci sirinim ve sirinbabalardan biri eksik bulabilirsem mutluluktan deliririm :)

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar! Ben kinderin sirinlerini de spongebob serisini de tamamladim cok sukur :) Kinder degil ama mcdonalds serisinden sakaci sirinim ve sirinbabalardan biri eksik bulabilirsem mutluluktan deliririm :)

    YanıtlaSil
  26. ben ikinci seriyi yapıyorum sadece Sakar Şirin eksik elinde olan varsa değişim yapabiliriz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende var. hackus varsa gönderirmisin cunacar@hotmail.com adresinden ulaş

      Sil
    2. hackus bnde iki tane var yollayabilirim isterseniz ama bende gözlüklü yada huysuz istiorum varsa :( yoksada yollarım ama sorun değil mailim didemyaskut@gmail.com

      Sil
  27. sakar şirin olan var mı
    acil yardımm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sakar şirin dediğiniz hangisi, eğer isterseniz şirinbaba ile hemen değişimi sağlayabiliriz, saygılar.

      Sil
  28. merhabalar şirinler 2 serisinden şirin baba eksik bende istediğiniz şirinle takas edebilirim numaram 506 748 40 97 iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde şirin baba mevcut , istiyorsan takas yapabilirim...

      Sil
  29. şirinbaba eksik bende, değişim isteyenler mailden ulaşabilir, saygılar. lazeburitermoni@mynet.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bolca şirin babam var sakar ve vexy varsa elinde msj atabılırsın facebooktan ekayd_05@hotmail

      Sil
  30. Kinder 2 lotunda hackus yok gönderen olursa şirine şirin baba fazladan var takas yapılır 1 lot dan da şirinler takas ederim adres cunacar@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hackus var. şirinler bir serisindeki şirinen varsa takas edebiliriz

      Sil
    2. bende fazladan hackus var ve sadece sakar şirin ve vendy eksik sende varsa değiş tokuş yapabılırız maıl adr: ekayd_05@hotmail.com

      Sil
  31. şirinler bir serisindeki şirineyi arıyorum . yardımcı olursanız cok sevinirim

    YanıtlaSil
  32. bende hep şirin baba çıkıyor adsızın dediği gibi şirine yok :)

    YanıtlaSil
  33. Elimde fazlasıyla şirin baba ve gargamel mevcut arkadaşlar 1 tanede fazladan şirine var. İsteyenle değiş tokuş yapabilirim elimde sadece vexy ve sakar şirin eksik isteyen ekayd_05@hotmail den mail atsın hatta facebooktan msj atarsa daha cabuk donerim

    YanıtlaSil
  34. Cemre mrb eski seriyi kaçırmısım ben elinde fazla olan bebek şirin ve gözlüklüyü bana gönderebilirmisin

    YanıtlaSil
  35. Merhaba banada yastık elinde uykucu sirin lazim :(

    YanıtlaSil
  36. Merhaba. Bana da yastıklı uykucu şirin lazım. Benim elimde ikinci seriden bilgin , süslü , vexy var. Onlardan verebilirim. Uykucu sirin cok lazım :)

    YanıtlaSil
  37. DenizG bende bilgin eksik eğer göndermek istersen benimle iletişime geçebilirsin boraemireser@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. merhaba bende fazladan şirinler 2 serisinden huysuz ile şirin baba var ilgilenen olurmu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elinden fazladan şirine olan var mı çıkmıyor bi türlü ya olan lütfen irtibata geçsin benimle

      Sil
    2. şirinler 2 den şirin baba ve gözlüklü şirin lazım bana.elimde bir sürü şirine var.şirinler 2 den diğer şirinler haylaz şirinler de var. takas için iletişim kurmak isterim. ulku-mutlu@hotmail.com

      Sil
    3. Acaba bana şirin babayı gönderebilir misiniz kızımda bir tek o eksik

      Sil
  39. elinde fazladan şirine olan var mı varsa lütfen irtibata geçsin benimle bulamıyorum bi türlü :(

    YanıtlaSil
  40. şirinler 1 kolleksiyonu arıyorum yardımcı olan varsa lütfen alppalas@gmail.com adresinden ulaşsın

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Selam herkese :)
    Ben ancak ikinci seriden sonra haberdar oldum. Şirinler 2 serisini tamamladım hatta. Ama biriktirmişken şirinler 1'i de toplamak istiyorum ( bende henüz hiçbiri yok. Şirinler 1'den elinde olanlar varsa gönderebilir misiniz ? Elimdeki fazladan şirinler 2'lerden verebilirim.
    meliscengil@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. şirinler 2 serisi çktı orda şirin baba şirine somurtkan gözlüklü süslü gargamel mutlu şirin ve yeni 2 şirin var (yeniler şirinler 2 deki haylazlar) benim 1 haylaz(kız olan) haric hepsi tmm

    YanıtlaSil
  45. Arkadaşlar şirinler 2 koleksiyonumda gargamel ve yaramaz şirin ( gargamelin yarattığı ) yok ama bunlarla gözlüklü şirin ve gargamelin yarattığı kız şirini takas edebilirim, ayrıva şirine de takas edebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkek olan yaramaz hackus ve gargameli istiyorsunuz sanırım bende hackus var gözlüklüye takas edebilirim mail didemyaskut@gmail.com

      Sil
  46. bende şu an şirinler 2 serisinden 80 adet şirin var. bir tek bilgin şirini bulamıyorum. şirinler 2 serisinden bana bilgin şirini gönderecek olana istediği şirinden gönderebilirim.

    YanıtlaSil
  47. şirinler 2 serisinden elimde 80 adet var. bana gözlüklü(bilgin) şirini gönderene istediği şirini gönderebilirim şirine gargamel şirin baba haylaz şirinler vs.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba şiriler 2 den kızımda şirin baba ve gözlüklü eksik bana şirin babayı gönderebilir misin?
      İletişim için aliihsanozten@hotmail.com (bana haber verirseniz sevinirim)

      Sil
    2. gözlüklü şirin var bende.gönderebilirim sende bana şirin babayı gönder .
      iletişim:Slymnkra@gmail.com

      Sil
  48. Merhaba, şirinler 1 koleksiyonum 3 yaşındaki yeğenim yüzünden eksildi. Elimde sadece uykucu şirin, gözlüklü şirin ve şirin baba kaldı. Eksikleri tamamlayacak biri var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya hanım siz bana gözlüklü şirini gönderseniz süper olur lütfeeennn:(

      Sil
  49. merhaba arkadaşlar...şirinler 1 den çok eksiğim var...kinderin şirinler 1 koleksiyonundan yada mc donalds ın koleksiyonundan şirinler verebilecek varsa 2.seriden istediğiniz şirin ile takas yapabilirim...üzerine parada verebilirm..lütfen yardım edin.selin-rock06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. arkadaşlşar aralarda gördüklerime cevap yazmaya calıştım göremeyenler için yeniden yorumlarıma dewam ediorum :) bnde 2. seriden 2 3 tane hackus ve vexy var birde gargamel var 1. seridende birtek şirin babam var
    eksiklerime gelince öncelikli olarak 1. seri uykucuyu çoook istiorum :( ve 2. seriden gözlüklü ile huysuzum yok..

    YanıtlaSil
  51. iletişim didemyaskut@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba. Bana yukarıdaki fotoğraftaki şirinden bir tane lazım. Ne koleksiyon yapıyorum ne de farklı bir şey. Çok ama çok özel bir sebepten ötürü lazım ve onu bulmayı gerçekten çok istiyorum. Elinde olan biri bana satabilir mi? O kadar lazım ki size kolaylık sağlayacak her türlü yöntemle onu sizden almaya razıyım. Lütfen tüm ücretleri benim karşılamam şartıyla biri onu bana satabilir mi? Çok teşekkür ederim. İletişim için ayse.batmaz120@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlüklü şirin bu arada belirtmemişim yukarıda. İlk seriden, kitap okuyan gözlüklü.

      Sil
  53. Merhaba arkadaşlar...
    Benim şirinler serisi gibi biblolara merakım var...
    Şirinler 1. ve 2. seri dahil olmak üzere satmak isteyenler lütfen bana ulaşsın...
    sosyal-kirklareli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Selam. Bende ilk seriden güçlü şirin eksik ve elimde ikinci seriden neredeyse hepsinin fazla olanları var. güçlü ile değişmek isteyenler bana email atabilir dark975 (at) gmail.com.

    YanıtlaSil
  55. 1. seri kimde tam bana satabilirmi çok memnun olurum yaa ben 2. seriye başladım 1 çok hoşuma gitti yardmcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  56. bana şirinlerin 1. serisi lazım parayla bile alabilirim lütfen yardım edin ben biraz geç kalmışım 2. seriyede yeni başladımm :(

    YanıtlaSil
  57. Sirinler 2.seriden gözlüklü şirin ve şirin baba lazım. . 2.seriden istediğiniz şirin ile degistirebilirim...

    YanıtlaSil
  58. bana da şirinler2 serisinden gözlüklü ve huggs lazım. Nicoles21@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  59. arkadaşlar bana da 2. seriden gözlüklü şirin lazım. 2. seriden herhangi biriyle takas yapabilirim. hayrettinflys67@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seri 2 den şirin baba lazım bana.seri 2 den (gözlüklü-gargamel-şirine-somurtkan) takas olur

      Sil
    2. şirinler 2 den şirin baba lazım bana.
      seri 2 den gözlüklü-gargamel-şirine-somurtgan) takas olur
      iletişim:Slymnkra@gmail.com

      Sil
  60. arkadaşlar bana şirinler 1 serisinden gargamel ve şirin baba lazım. lütfen bana yardım edin.

    YanıtlaSil
  61. yeni seri disney oyuncakları değişim için anrisam@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. bende şirinler 1 serisini arıyorum faceden mesaj atabilirsiniz
    https://www.facebook.com/melos.memos

    YanıtlaSil
  63. Uykulu sirine ihtiyacin var arkadadlar.en son care internete bas vurdum her gun icim giderek actim ama yinede cikmadi bana yardimci olun lutfen

    YanıtlaSil
  64. Lutfen arkadaslar.uykulu sirine ihtiyacim var fazla olan veya birakan bana ulassin

    YanıtlaSil
  65. eski seriden şirin baba yada yeni seriden mini araçlarla bir taneye fotodan seçeceğiniz3-4 tane ile değişim yapabiliriz, foto ve değişin için anrisam@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebde fazla şirin varsa konusalım bende cok var takas yaparız nurettinkosan66@gmail.com

      Sil
  66. Merhabalar size yardımcı olacak birini tanıyorum kendisi ünlü bir kinder koleksiyoncusu instagram hesabı @kinderpawnstore

    YanıtlaSil
  67. Merhaba, bana eski kinder oyuncaklarından biri lazım. Genel koleksiyon yapan biri yardımcı olabilir mi? İstediğim küçük bir motor üstünde de küçük bi sürücü var. Sadece buna ihtiyacım var lütfen elinde olan biri yardımcı olabilir mi? Mail: demetozturk35@outlook.com

    YanıtlaSil
  68. Güçlü şirin gargamel ve somurtkan şirin lazım sevgilime sürpriz yapcam olan ve bi iyilik etmek isteyen dönsün lütfen yasin_gs_006@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. (Kinder ve oyuncak takas platformu) gurup sayfasını kurdum. oyuncak takası yapıp eksik olan figürlerinizi tamamlayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  70. Arkadaslar bnde bol miktarda bu oyuncaklardan var ama bn koleksiyoncu olmadigim icin isimlerini bilmiyorum 90li yillarin oyuncaklari annem biriktirmis almanyadayken ilgilenen olursa watsapp.05069576290

    YanıtlaSil
  71. arkadaşlar bana da hacus, süslü şirin ilk seriden bebek şirin güçlü şirin ve tembel şirin lazım. Elinde olanlar iletişime geçebilir mi?

    YanıtlaSil