20 Ağustos 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi: Nıvea Energy Fresh Deo Sprey

20 Ağustos 2012 Pazartesi
Bu ürün hakkındaki incelememi özellikle yaz bitmeden yazmak istedim ki çok geç olmadan kullanmaya başlansın :) Nıvea'nın ürünlerini zaten gözüm kapalı alır ve denerim.Şimdiye kadar alıpta memnun kalmadığım ürünlerinin sayısı çok çok azdır.Bu deodorant ta bana göre kesinlikle üzerinde yazan tanımı karşılıyor <Tazeliyici koku Enerji veren ferahlık.> Öyle ki verdiği tazeleyici his mükemmel,gerçekten insana pozitif duygular veriyor :) Ayrıca duştan sonra sıkıldığında 48 saat ferahlık hissini koruyor.İlk kutumu bitirdim en yakın zamanda yenisini alıcam şimdiden deo spreyler arasında favori ürünlerimden biri olmuş durumda.
Not: Deodorant pudralı, giysi üzerine sıkmamaya dikkat :)

1 yorum:

  1. öncelikle tavsiye için sağol tatlım :) bu ürünün kokusu güzel gerçekten sana katılıyorum ama ben bi türlü pudralı ürünleri sevemiyorum çünkü illaki elbiselerin kol altı yerlerinde beyaz leke bırakıyo zamanla :(( bu yüzden tercih etmiyorum benimde favorim Nivea invisible for black & white. uzun zamandır kullanıyorum, çok memnunum:)

    YanıtlaSil