26 Temmuz 2012 Perşembe

Neutrogena- Oil-Free Moisture for Sensitive Skins

26 Temmuz 2012 Perşembe
Merhaba, bugün sizlerle yeni keşfettiğim ve son zamanlarda severek kullandığım nemlendiricim hakkında konuşmak istiyorum :) Öncelikle şunu söylemeliyim ki yazın bu sıcak günlerinde her hangi bir nemlendirici ya da krem kullanmak bana ölüm gibi geliyor.Taktir edersiniz ki bu sıcaklarda kremlerin o yapış yapış rahatsız edici hissini yaşamak pek istemiyorum.Bunun yanında yaz kış cilt için nemlendirici kullanmak şart,bu nedenle bende su bazlı olması ve çoğu kremin verdiği o hissi vermemesi sebebiyle bu nemlendiriciyi seçtim.Neutrogena'nın bu ürününün farklı cilt tipleri için olanlarıda var,fakat ben üzerinde mor etiket olan sensitive skin'i yani hassas ciltler için olanı tercih ettim.Ürün benim cildime gayet iyi bir şekilde uyum sağladı,cilt tarafından hemen emilen su bazlı özelliği bence en büyük artısı.Bunun yanında ciltte her hangi bir parlama yapmıyor,şunu da belirtmemde fayda var ki ürünün arka yüzünde sadece yüz ve boyun bölgesi için kullanımı vurgulanmış.Tabii ki başka her hangi bir bölgeye sürmeniz pek sorun yaratmaz ama ne gerek var ki şimdi :) Ayrıca şişesinin pompalı kapak oluşu çok güzel bir özellik bence,çünkü tek tam sıkım (yaklaşık bir fındık büyüklüğünde) yüz ve boyun bölgesi için yeterli geliyor. Fiyatı da30-35tl aralığında.Sonuç olarak ben bu ürünü beğendim :)



1 yorum:

  1. neutrogena bakım ürünleri her zaman vazgeçilmez olmuştur, bu ürünü de bir süredir kullanmaktayım. sabahları uyandığımda cildimin yumuşacık olduğunu hissediyorum.

    YanıtlaSil